Even voorstellen

Mijn naam is Natalie Blitman en ik ben een beeldbewerker/ retoucher met veel ervaring en passie voor Photoshop. Ik zou mijn heden en toekomst niet kunnen voorstellen zonder beelden schoner, mooier, esthetischer, aantrekkelijker te mogen maken. Van vrijstaand maken tot retouche’s, kleurcorrecties, beeldmanipulaties. In 1993 ben ik hopeloos verliefd geworden op  Photoshop, wat mij heeft meegesleept in een eindeloze tocht van ontdekken, leren, meegroeien en ook heeft geleid tot mijn grafische opleidingen, wat vele jaren plezierig werk met zich heeft meegebracht.

Ik heb in 2014 mijn eigen bedrijfje, eenmansonderneming, opgestart en ben altijd met veel enthousiasme en positieve spanning opzoek naar nieuwe beeldbewerking opdrachten. Heb in afgelopen negen jaar veel ervaring opgemaakt in portretfotografie. En voorheen met productfotografie, sfeerfotografie.

Mijn werk is de verwezenlijking van een van mijn dromen, door voor verschillende projecten creatief-technische oplossingen te bedenken. Ik hou van mijn beroep. Ik leer graag. Ik help graag. Ik pas mij makkelijk aan. Ik ben heel gemotiveerd, leerzaam, vlijtig, ijverig en nauwgezet. Ik wil graag mijn eerder verzamelde vakkennis gebruiken en op pijl blijven houden. Ik sta eveneens open om nieuwe richtingen, programma’s en technieken naast mijn werk te gaan leren om mijzelf te blijven ontwikkelen ter verbetering van mijn professionele vaardigheden en metj uw bedrijf samen groeien.

Tot op heden heb ik bij verschillende bedrijven ervaring opgedaan met allerlei pakketten en programma’s. Maar beeldbewerken, retoucheren, beeldmanipulaties is mijn favoriete bezigheid gebleven tot de volle tevredenheid van mijn klanten. Onder andere heb ik gewerkt voor CP Photoart, Bijenkorf, ICI Paris XL, C&A, Gall&Gall, Kruidvat, C1000, Gamma, Enorm, Beamix, Mazda, David Lloyd Sports & Health Clubs, Divoza, Lundbeck, Pearl, Tommy Hilfiger, Noppies, Boskalis, Studio Online… en meer. 

Beeldbewerking is niet alleen mijn grootste passie, maar ook een middel om de beleving van de digitale wereld voor gebruikers te veraangenamen.

Op reclamebureaus worden beelden zodanig bewerkt dat de consument bereid is meer te betalen voor een product en er zodoende meer omzet wordt gecreëerd. Digitale beeldbewerking geeft mij de mogelijkheid om door trends en ontwikkelingen te volgen de ideeën van klanten optimaal uit te drukken.

Mijn CV en aanbevelingen kunt u vinden op: